25 روش جادویی برای افزایش فالوور اینستاگرام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
25 روش جادویی برای افزایش فالوور اینستاگرام
نوشته شده در چهار شنبه 8 تير 1401
بازدید : 340
نویسنده : مای ممبر

25 راه برای افزایش فالوور اینستاگرام
برخی افراد به دلیل مشکل فالوور بودن، شغل و پست های خود را در اینستاگرام رها می کنند. اما فالوور اینستاگرام بودن کار سختی نیست و کافی است همیشه موارد زیر را در صفحه خود انجام دهید، در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.


1. بیو اینستاگرام خود را بهینه کنید
اولین کلید در پروفایل اینستاگرام شما قرار دارد و می توانید تگ خلاصه را در آنجا وارد کنید. اما بهترین راه برای استفاده از تاریخچه برای افزایش فالوور اینستاگرام چیست. در نهایت می توانید 150 کاراکتر را در بیو اینستاگرام درج کنید، توصیه می کنیم از کلمات کلیدی فعالیت های سایت خود استفاده کنید تا داستان زندگی خود را غنی کنید و از طریق آن فالوورهای خود را تبلیغ کنید. همچنین حتماً در کنار این جملات هشتگ معتبر قرار دهید و بهترین راه برای قرار دادن آن هشتگ در بیوگرافی شما چیست.

 

توجه: در نظر داشته باشید که سایت های خارجی برای افزایش فالوور اینستاگرام نیز وجود دارند اما هیچ وقت فالوورهای 100 درصد ایرانی به شما نمی دهند و در نتیجه برای شما فالوورهای همیشگی نخواهند داشت در مقابل سایت هایی مثل سایت مای ممبر وجود دارند که فالوورهای کاملا ایرانی و رایگان و دائم به شما ارائه می دهند.


2. طبق Insight مطالب را به موقع منتشر کنید
شما می توانید آثار خود را در اینستاگرام در هر زمان ارسال کنید. اما آیا ارتباط شما همیشه آنلاین است و آیا آنها آن را خواهند دید؟ البته که نه. اگر می‌خواهید از شبکه‌های اجتماعی برای دنبال کردن اینستاگرام خود استفاده کنید، توصیه می‌کنیم در زمانی که لینک‌های شما فعال هستند، پست و استوری ارسال کنید. در این صورت اطلاعات زیادی از محتوا برای جذب مخاطب به دست می آورید. می توانید از نمایشگر Insight و سایر ابزارها برای نظارت بر ساعات فعالیت ارتباطی خود استفاده کنید.


3. به پست کردن در اینستاگرام ادامه دهید
برخی از سایت ها آنقدر مقالات مفید دارند که فراموش می کنند آنها را منتشر کنند. توصیه می کنیم همیشه در سایت خود پست بگذارید. میزان هزینه پست بستگی به نوع فعالیت، نوع محتوا و تعداد مخاطبین دارد. طبق یک جست و جو، کسب و کارهای اینستاگرامی به طور متوسط ​​چهار چهارم در هفته در سایت خود منتشر می کنند. بنابراین به این نتیجه رسیده ایم که برنامه ریزی داخلی تاثیر زیادی بر افزایش فالوورهای فعال و واقعی اینستاگرام دارد.


4. یک لوگوی خاص به دقت نظارت می شود
داشتن یک برند و شهرت به معنای شناخت یک صفحه و افزایش مخاطب نیست. شما باید برند منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. زیرا تنوع محتوا در افزایش مخاطب بسیار موثر است. به عبارت دیگر سعی کنید در اینستاگرام ظاهری متفاوت داشته باشید. بنابراین، وقتی کاربر محتوای شما را می‌بیند، می‌تواند به سرعت محتوای برند شما را بدون نیاز به دیدن صفحه با نام تجاری شناسایی کند.


5. تیترهای قانع کننده را در پست درج کنید
در واقع محتوای ویدیویی تأثیر زیادی بر رشد فالوورهای اینستاگرام دارد. اما اهمیت محتوای متنی را نمی توان نادیده گرفت. در واقع جلوه های بصری مخاطب را جذب می کند اما کلماتی هستند که مخاطب را در محتوا نگه می دارند. متن پست باید به گونه ای باشد که بیننده پس از تماشای عکس، برای خواندن آن وقت بگذارد و با تصویر آشنا شود.
سعی کنید یک لباس زیبا و کوتاه بپوشید. هر کپشن در اینستاگرام می تواند حداکثر 2200 کاراکتر باشد. عنوان نباید آنقدر کوتاه باشد که کاربران سریع آن را ترک کنند، یا باید طولانی باشد تا کاربران از خواندن خسته نشوند.


6. از هشتگ های خصوصی و عمومی استفاده کنید
هشتگ را می توان موثرترین ابزار رایگان برای افزودن فالوور به اینستاگرام دانست. در واقع، هشتگ ها به راحتی می توانند تعداد نمایش های محتوای شما و تعداد مخاطبین شما را افزایش دهند. در اینستاگرام در چه زمینه ای فعالیت می کنید؟ هشتگ های محبوب را پیدا کنید و از آنها در محتوای خود استفاده کنید. سعی کنید از هشتگ های مختلف در هر پیام و محتوا استفاده کنید تا مخاطبین بیشتری به صفحه اضافه کنید.
شما همچنین می توانید کلبه خود را در اینستاگرام ایجاد کنید. محصولات باید از این روش استفاده کنند تا شنوندگان را راحت تر کنند. مراقب باشید که از یک برس مخصوص در آرتریت روماتوئید خود استفاده کنید.


7. پیوندهای اینستاگرام به سایر شبکه های اجتماعی
البته شما صفحاتی در شبکه های اجتماعی دیگر دارید که هر کدام مخاطبان زیادی دارند. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مخاطبین را از سایر سایت های رسانه اجتماعی خود به صفحه اینستاگرام خود هدایت کنید؟ در واقع، برای تأثیرگذاری نباید خود را به اینستاگرام محدود کنید. صفحه اینستاگرام خود را به مخاطبین خود در سایر سایت های اجتماعی معرفی کنید و از آنها بخواهید که شما را فالو کنند.
همچنین اگر وب سایتی برای کسب و کار خود دارید، پیشنهاد می کنیم صفحه خود را با روش های مختلف تبلیغ کنید. می توانید اعضای کانال تلگرام خود را به صفحه اینستاگرام خود اضافه کنید. این روش را می توان به عنوان یک روش تبلیغاتی رایگان برای افزایش فالوور در نظر گرفت.


8. نتایج صفحه اینستاگرام را آنالیز کنید
مطمئنا تمامی کاربران صفحه اینستاگرام خود در زمان های مختلف فعالیت های متفاوتی انجام می دهند و انتظار کسب نتیجه مثبت را دارند. بهترین راه برای تجزیه و تحلیل نتایج فعالیت استفاده از اینستاگرام است. اینستاگرام اینسایت تجزیه و تحلیل فعالیت را برای بازه های زمانی مختلف به شما نشان می دهد و تعداد کاهش و افزایش فالوورهای اینستاگرام را نشان می دهد. می توانید از این اطلاعات برای اطلاع از دلایل کاهش و افزایش مشترکین، سطح فعالیت مشترکین و علاقه به محتوای خود استفاده کنید. طبیعتاً رسیدن به نتیجه مطلوب می تواند در بهبود روند افزایش مشترکین کمک زیادی به شما کند.


9. نام پروفایل اینستاگرام خود را بہتر تصویر را بهبود دهید
به طور کلی، بهینه سازی پروفایل اینستاگرام شما تأثیر زیادی بر سئوی صفحه شما دارد. هرچه سئوی صفحه شما بهتر باشد، بیشتر در نتایج جستجو ظاهر می شود. بنابراین، برای افزایش فالوور اینستاگرام با بهینه سازی پروفایل، ابتدا نام کاربری خود را بهینه کنید. می توانید زمینه فعالیت خود را در اینستاگرام جستجو کنید و نام آنها را بررسی کنید. نام هایی که در جستجو ظاهر می شوند واضح و جذاب هستند. از نامی برای برند خود استفاده کنید که به حوزه فعالیت شما نزدیک باشد. این می تواند تاثیر مثبتی بر رشد فالوور اینستاگرام و سئوی صفحه داشته باشد.


10. کسانی که در اینستاگرام کار می کنند
گاهی برخی از صفحات اینستاگرام به دلیل نداشتن مدیر اصلی نمی توانند زمان کافی را در سایت خود بگذرانند، بنابراین نه تنها شاهد افزایش تعداد فالوورهای فعال و واقعی نیستند، بلکه فالوورهای خود را نیز از دست می دهند. اگر به عنوان مدیر اینستاگرام کار می کنید، این سایت ها می توانند با خیال راحت سایر بخش های کسب و کار شما را مدیریت کنند. هنگامی که در محل کار یا در تعطیلات هستید، مدیر وظایف اصلی سایت را انجام می دهد.


11. در پست های اینستاگرام کامنت های منطقی ارسال کنید.
شما با ارسال پست خود در اینستاگرام پاسخ دریافت کردید. اما داستان شما هنوز تمام نشده است. این پست همچنین دارای بخش پخش زنده با بخش نظرات است. فرض کنید یک پیام هوشمند دریافت کرده اید و در قسمت نظرات خود بازخورد دریافت می کنید. به عنوان مثال، اگر یک جوک کوتاه و جالب در کامنت پست خود اضافه کنید، موج های خنده دار زیادی خواهید دید.
حتی اگر مخاطب به بازخورد علاقه مند باشد، آن را برای سایر دوستان خود ارسال می کند و در کنار نرخ تعامل، شاهد افزایش فالوور اینستاگرام نیز خواهید بود.


12. دریافت تماس
ترفند Call to Action (CTA) را می توان یکی از بهترین و موثرترین ترفندهای موجود برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام دانست. در واقع، استفاده از ترفندهای فراخوان، مخاطبان صفحه فعلی شما را به پویایی بیشتر تشویق می کند. به عنوان مثال، از یک کاربر بخواهید پیامی را با دوستان خود به اشتراک بگذارد. یا به عبارتی از کاربر بخواهید دوستان خود را زیر پست تگ کند.
این باعث افزایش تعداد فالوورهای شما می شود. همچنین می‌توانید به بازی‌هایی برای ایجاد تعامل کاربر و دریافت پاسخ از تماس تا اقدام فکر کنید.


13. ترندهای اینستاگرام راهی برای افزایش فالوور اینستاگرام است
هر مطلب و موضوعی که در اینستاگرام بسیار پرطرفدار باشد و در صفحات مختلف بازنشر شود، ترند نامیده می شود. آیا می دانستید که ترند مستقیماً بر رشد فالوور اینستاگرام شما تأثیر می گذارد؟ یکی از ترندهای اینستاگرام چندی پیش اضافه کردن موسیقی به یک ویدیو بود. این محتوا همچنان در اینستاگرام پرطرفدار است و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. هر چه بیشتر ترندهای روز اینستاگرام را دنبال کنید، افراد بیشتری به صفحه اینستاگرام شما جذب خواهند شد.


14. محتوای مورد علاقه خود را بیان کنید
اگر در اینستاگرام تازه کار هستید و می خواهید به 1000 فالوور اول خود دسترسی پیدا کنید، انتشار محتوایی که مخاطبان شما می خواهند بسیار مهم است. در واقع برای افزایش فالوور اینستاگرام در ابتدای راه باید علایق مخاطبان خود را بشناسید. اما چگونه؟ برای این موضوع می توانید آمار پست های قبلی خود را بررسی کنید و ببینید چه تعداد لایک و کامنت دریافت کرده است.


15. از خدمات تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید
تبلیغات را می توان یکی از مطمئن ترین و بهترین راه ها برای افزایش فالوور اینستاگرام در نظر گرفت. این روزها افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام بسیار مهم است، بنابراین روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد. کسب و کار خود و کسب و کار خود را در تبلیغاتی که صفحه شما را بهینه می کند برجسته کنید. بهترین محتوای تبلیغاتی را امتحان کنید. در این شرایط می توانید بیشترین بیننده را جذب کنید.


16. در اینستاگرام لایو بگیرید

اینستاگرام لایو طرفداران زیادی دارد و کاربران مشتاق دیدن عکس های زنده هستند. سعی کنید با یک یا سه صفحه دیگر بمانید. لایو تاثیر زیادی بر رشد فالوورها در اینستاگرام دارد، به خصوص اگر محتوای لایو شما توسط سایت های دیگر با مخاطبین صفحه لایک شود، بنابراین سایت شما توسط سایر مخاطبین کاربران مستقیم دنبال می شود، احتمال افزایش می یابد.


17. متوجه تغییر علایق پیروان در طول زمان شوید
یکی از راه های افزایش فالوور اینستاگرام این است که بدانید فالوورهای فعلی شما چه چیزی را دوست دارند. اما تصدیق نیازهای در حال تغییر مخاطبان عامل مهمی است که باید در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر بینندگان بخواهند محصولی را در تصویر ببینند، به مرور زمان و با توسعه رسانه های اجتماعی، می توانند انتخاب های خود را تغییر دهند و همچنان محصول را در ویدیو ببینند. در واقع باید همیشه علایق و انتخاب های مخاطبان خود را در نظر بگیرید.


18. ایجاد تنوع در فالوورهای صفحه 
اکثر صفحات سعی می کنند از نظر علایق و زمینه فالوورهای مشابهی داشته باشند. این به آنها اجازه می دهد تا محتوای هدفمندتری را در صفحه خود برای تولید محتوا منتشر کنند. این نوع فعالیت شروع خوبی است. اما توصیه می کنیم از این پس اگر می خواهید تعداد فالوورهای سریال را افزایش دهید، تیپ هایی را در دسته بندی آنها ایجاد کنید. برای مثال علاوه بر فالوورهای ایرانی از فالوورهای خارجی نیز استفاده کنید. خرید فالوور خارجی باعث افزایش فالوور اینستاگرام بهتر و سریعتر می شود.

19. صفحه استفاده از اینستاگرام

پس از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از شرکت‌ها برای برگزاری جلسات خود با مشکل مواجه شدند. بنابراین لایو اینستاگرام یک راه حل عالی برای آنها بود. اگر موضوعات مرتبط با فالوورهای خود و در فضای کاری دارید، آنها را زنده نگه دارید.

این موضوع را با همکاران محبوب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید و یک رویداد زنده با آنها برگزار کنید. مطمئن شوید که مدیریت مستقیم را برای جذب فالوورهای دیگر به صفحه خود فعال کنید.

 

20. به Instagram Explorer بروید.

ارسال به صفحه اکسپلورر هدف اصلی بسیاری از صفحات اینستاگرام است. اما هدف اصلی از ارسال محتوا در اکسپلورر افزایش فالوور است. راه های زیادی وجود دارد که می توانید محتوای خود را در صفحه اکسپلورر قرار دهید و از این طریق فالوور جذب کنید. این یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور اینستاگرام شماست.

21. تعامل خود را در اینستاگرام افزایش دهید

در همین حال اینستاگرام از پتانسیل خود برای ایجاد بستر شبکه اجتماعی بهتر استفاده کرده است. اگر می خواهید فالوورهای اینستاگرام خود را به صفحه اضافه کنید، مطمئن شوید که از ترفندی برای افزایش خطر استفاده می کنید. حتی افزایش ریسک مشارکت یک هدف اصلی در اینستاگرام است. اما در هر صورت برای رسیدن به این هدف از امکانات مختلفی مانند نظرات، نقدها، امکان انتخاب موضوع و سایر بخش ها استفاده کنید.

 

22. با بازیگران فعال و تاثیرگذار کار کنید

اینفلوئنسر در اینستاگرام کاربری است که فالوورهای زیادی دارد و تاثیر زیادی روی آن مخاطبان دارد. استفاده از تکنیک هایی مانند جابجایی اینفلوئنسرها، به اشتراک گذاری اینفلوئنسرها و همکاری مشترک باعث افزایش مشترکین اینستاگرام شما می شود. اما در مورد اینفلوئنسرهای حوزه خود بپرسید.

در غیر این صورت افزایش فالوور هدف شما نخواهد بود. در این استراتژی بازاریابی، شما با اینفلوئنسر کمپین می کنید که تمرکز زیادی روی آوردن صفحه و رویداد شما دارد، بنابراین باید دوستداران محتوا را جذب کند.

با این مشارکت می توانید محتوا تولید کرده و به اینفلوئنسرها ارائه دهید. اینفلوئنسرها مخاطبان زیادی دارند، بنابراین این روش افزایش فالوور اینستاگرام برای شما بسیار موثر است.

 

23. یک تولید کننده محتوای اینستاگرام حرفه ای استخدام کنید

مطمئناً، افرادی که در تولید محتوای ویدیویی تخصص دارند، می توانند بهتر از یک کاربر متوسط ​​تولید محتوای اینستاگرام عمل کنند. در نتیجه، ما به شما پیشنهاد می کنیم فردی را برای تولید محتوا برای بهبود محتوای صفحه خود استخدام کنید. در صورتی که تولید محتوا به خوبی انجام شود، از افزایش فالوور اینستاگرام و سایر بهبودها در طی مراحل فعال سازی مطلع خواهید شد.

 

24. عکس با کیفیت و منحصر به فرد در اینستاگرام

همانطور که می دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر محتوای ویدئویی است. اکنون شما را به گرفتن عکس و ایجاد محتوای حرفه ای تشویق می کنیم. ارسال توییت های نامناسب در توییتر ممکن است چندان قابل مشاهده نباشد و مخاطبان شما اهمیتی ندهند.

شما می توانید از نرم افزاهای ویرایش ویدئو مثل Mobcrush استفاده کنید و در سریع ترین حالت ممکن عکس ها و ویدئوهای با کیفیت برای اینستاگرام تولید کنید. 

اما اگر عکسی با کیفیت پایین در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید، می تواند بر محتوای محتوای شما تأثیر بگذارد و ممکن است با نارضایتی مواجه شوید. می توانید با دوربین موبایل عکاسی کنید، اما از قفل عکس برای ایجاد محتوای بصری در صفحه استفاده کنید. داشتن یک عکس جالب و منحصر به فرد تاثیر مستقیمی در افزایش فالوورهای اینستاگرام دارد.

 

25. هشتگ های پست اینستاگرام را به روز کنید

می دانید که استفاده از هشتگ برای افزایش فالوور اینستاگرام در قسمت های قبلی چقدر موثر است. البته توجه داشته باشید که صفحه شما باید هشتگ قبلی را تغییر دهد. در واقع پست منتشر شده در ماه های اخیر در هشتگ های درج شده در ادامه فعالیت، بازدید بالایی داشته است. اما نکته اصلی این است که هشتگ های تکراری برای همیشه بازدید خوبی ندارند.

در واقع با کم و زیاد شدن تعداد بازدیدکنندگان، هشتگ ها جایگزین شده اند. در نتیجه سعی کنید هشتگ های پربازدید و سایر هشتگ ها را شناسایی کرده و در عناوین پست های قبلی خود استفاده کنید.

 

برای مطالعه سایر روش ها روی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان کلیک کنید 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: