پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش و برنامه های ساخت کاور هایلایت اینستاگرام
نوشته شده در دو شنبه 30 خرداد 1401
بازدید : 1346
نویسنده : مای ممبر

چگونه می توانیم عکس برای هایلایت اینستاگرام انتخاب کنیم؟

در این بخش قصد داریم تا به آموزش نحوه ی قرار دادن کاور هایلایت اینستاگرام برای استوری های هایلایت شده ی این اپلیکیشن بپردازیم. قطعا دیده اید که وقتی یک استوری را هایلایت می کنید اینستاگرام به صورت پیش فرض یک تصویر کوچک از محتوای همان استوری را به عنوان کاور هایلایت اینستاگرام در نظر گرفته و برای کاربران به نمایش درمی آورد.

اما اگر بخواهیم تصویر مورد علاقه ی خودمان به عنوان کاور بر روی این استوری هایلایت شده قرار گیرد چه باید کنیم؟ ابتدا بر روی استوری موردنظر که آن را هایلایت کرده اید ضربه بزنید و آن را انتخاب کنید. سپس در پایین صفحه سمت راست یک علامت چند نقطه با عبارت more را مشاهده می کنید. آن را انتخاب کنید.

از میان گزینه های به نمایش درآمده گزینه ی Edit Highlight را انتخاب کنید. حال در قسمت بالای صفحه ی باز شده شما عکس کاور فعلی را مشاهد می کنید. بر روی گزینه ی Edit Cover ضربه بزنید. حال در صفحه ی باز شده شما می توانید هم از دوربین و هم از گالری برای انتخاب عکس مورد علاقه ی خود اقدام کرده و آن را به عنوان کاور هایلایت اینستاگرام برای استوری خود آپلود کنید.

در ادامه ی این مطلب به چگونگی ساخت کاور هایلایت اینستاگرام می پردازیم.