پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
از مزایای خرید فالوور فعال ایرانی چه می دانید؟
نوشته شده در چهار شنبه 29 تير 1401
بازدید : 325
نویسنده : مای ممبر

فالوور واقعی به کسی گفته می شود که  اکانت های واقعی دارندیعنی نام واقعی، عکس، ایمیل، شماره تماس، آدرس و ... پیجشان مال خودشان است. اما چرا باید اکانت ایرانی بخریم؟ یکی از مهمترین مولفه های الگوریتم اینستاگرام یکسان بودن موقعیت مکانی پیج و فالوورهای آن است. پس اگر شما برای خرید فالوور ایرانی فعال اینستاگرام اقدام کنید، از نظر الگوریتم اینستاگرام هم مشکلی نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت کار خود را انجام دهید و با الگوریتم اینستاگرام هم درگیر نشوید.

حالا که با مفهوم فالوور واقعی اینستاگرام آشنا شدید در ادامه با مزایای خرید فالوور فعال ایرانی آشنا می شوید.

 


:: برچسب‌ها: خرید فالوور 100 درصد واقعی , خرید فالوور ایرانی فعال , بهترین سایت خرید فالوور , فالوور واقعی فعال ,



بازدید : 296
نویسنده : مای ممبر

اگر بلاگر هستید یا بیزینسی دارید و می خواهید در طول مدت کوتاهی تاثیر زیاد و مثبتی در رشد و اعتبار پیج خود ببینید، با خرید ویو اینستاگرام، می توانید میزان شناخت پیجتان را  در بین کاربران  بالا ببرید. اما اگر خودتان بخواهید چنین کاری را انجام دهید، باید افراد گوناگونی را فالو کنید و منتظر بمانید تا آن‌ها هم شما را فالو کنند و آمار بازدید ویدیوها و استوری‌های شما بالا برود. که این کار ممکن است خسته کننده باشد یا زمان زیادی طول بکشد و به صورت دائمی هم نباشد البته این کار را می‌توانید با استفاده از ربات اینستاگرام هم انجام دهید.

 


:: برچسب‌ها: خرید ویو پست , خرید ویو , خرید ویو اینستاگرام , ویو اینستاگرام ,



بازدید : 323
نویسنده : مای ممبر

به طور کلی، یکی از مهم ترین عواملی که به محبوبیت یک سایت یا پیج تجاری کمک می کند، تعداد فالوورهای آن می باشد. به همین دلیل است که هرکسی که یک صفحه تجاری در اینستاگرام دارد تمام تلاش خود را برای افزایش فالوورهای خود انجام می دهد. همه عوامل در اینستاگرام به تعداد فالوورها بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر صفحه فروشگاهی دارید و محصولاتی برای فروش در آن دارید، قطعاً برای مشاهده محتوای خود و خرید محصولات خود به دنبال کننده نیاز دارید.
فعالیت نه تنها در اینستاگرام، بلکه در هر نوع شبکه اجتماعی مانند تلگرام، فیسبوک. به دنبال کننده های زیادی نیاز دارد. به همین دلیل است که باید از راه هایی برای یافتن فالوورهای خوب استفاده کنید تا عملکرد بهتری داشته باشید. اگر قصد فروش محصولات در اینستاگرام را دارید یا بلاگر هستید و می خواهید از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید؛ بهتر است اطلاعات کاملی در مورد نحوه یافتن فالوور اینستاگرام به دست آورید.

 


:: برچسب‌ها: پنل فالوور , پنل فالوور اینستاگرام , پنل فالوور بینهایت ,



25 روش جادویی برای افزایش فالوور اینستاگرام
نوشته شده در چهار شنبه 8 تير 1401
بازدید : 342
نویسنده : مای ممبر

آیا 25 راه برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام می دانید که می تواند برای شما موفقیت آمیز باشد؟ کاربر اینستاگرام بودن غیرممکن است، اما شما از اهمیت افزایش تعداد فالوور در این شبکه اجتماعی اطلاعی ندارید. کسب و کارهای زیادی در سال های اخیر در اینستاگرام ایجاد و توسعه یافته اند. حتی بسیاری از وبلاگ نویسان نیز در این برنامه مشهور شده اند و درآمد بالایی کسب می کنند. اما آیا همه چیز فقط با ایجاد صفحه اینستاگرام و فعالیت های رایج امکان پذیر است؟
اینستاگرام معیارهای زیادی را برای رشد و توسعه صفحات تجاری تعیین کرده است. یکی از اصلی ترین و مهم ترین این معیارها افزایش فالوورهای فعال در صفحه تجاری اینستاگرام است. این روزها، شبکه های اجتماعی مبتنی بر تعامل و حفظ است. در مورد اینستاگرام هم همینطور است. اما سوال مهم این است که چگونه می توانید تعداد فالوورهای اینستاگرام را افزایش دهید و آنها را برای صفحه اینستاگرام نگه دارید که در ادامه می خواهیم به 25 روش افزایش تعداد فالوور اینستاگرام را ادامه دهیم. 

 




بازدید : 91353
نویسنده : مای ممبر

مروزه با زیاد شدن جمعیت و پیشرفت صنعت ساختمان سازی، تقاضا برای داشتن مسکن یا جایی برای سکونت بسیار زیاد شده است.
همچنین پیشرفت صنعت تجارت و بازاریابی باعث پدید امدن ساختمان های تجاریی بسیار بزرگی شده است.
فروشگاه هایی که در عرصه فروش مصالح کار می کنند مسئول تامین مصالح ساختمانی برای سازندگان ساختمان ها هستند.

طرح لایه باز کارت ویزیت مصالح توسط تیم طرحیسا طراحی شده است تا سازندگان بیشتری نسبت به عقد قرارداد به سوی شما بیایند.


:: برچسب‌ها: طرح کارت ویزیت مصالح ساختمانی ,



بازدید : 300
نویسنده : مای ممبر

اتومبیل یکی از وسایل نقلیه پر کاربرد در دنیای امروز است. این وسیله نقیه همه جای دنیا یافت می شود و این یعنی حتما باید یکی باشد که این ماشین ها را به مردم بفروشد. این شما هستید که انتخاب می کنید فروشنده باشید یا خریدار. طرح لایه باز کارت ویزیت نمایشگاه ماشین به شما کمک می کند که هرچه زورتر به درامد بسیار بالایی برسید و از زندگی خود لذت ببرید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با این طرح لایه باز و زیبا بیشتر آشنا شوید.

✔ لایه باز ، کیفیت بالا ، سایز استاندارد ✔خرید فوری بدون نیاز به ثبت نام

 




نقش کارت ویزیت عطاری در پیشرفت کسب و کار
نوشته شده در شنبه 4 تير 1401
بازدید : 277
نویسنده : مای ممبر

ما در سایت طرحیسا ارائه دهنده طرح های کارت وزیت لایه باز باکیفیت هستیم و امروز می خواهیم شما را با یکی دیگر از محصولاتمان یعنی طرح لایه باز کارت ویزیت عطاری آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

عطاری ها داروخانه هایی گیاهی هستند که از زمان های قدیم وجود داشته اند. منظور از داروخانه های گیاهی این است که در عطاری هر دارویی که وجود دارد از طبیعت گرفته شده و گیاهی می باشد و هیچ ماده شیمیایی ندارد.

در روز های اول ورود کرونا به ایران، استقبال عظیمی از دورهای گیاهی مانند عرقیجات شد و این موجب کمبود این داروهای گیاهی شد. به همین دلیل الان قیمت داروهای گیاهی بسیار بالاست و مردم زیاد به سمت داروهای گیاهی نمی روند. اما نگران نباشید، طرح لایه باز کارت ویزیت عطاری به شما کمک های فراوانی می کند.


:: برچسب‌ها: دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت عطاری , طرح لایه باز کارت ویزیت عطاری ,